Gratisy jako marketing

gratisy jako marketing

Do sprzedawanego produktu lub usługi możesz dodać gratis. Czasem może być to zupełnie darmowy upominek nie związany z innym zakupem. Dobrze przemyślany prezent może być czynnikiem podnoszącym prawdopodobieństwo zainteresowania twoją firmą, produktem.
Zwróć uwagę, że produkt dany klientowi za darmo traci dla niego wartość. Automatycznie rodzi się opinia, że ten produkt jest bezwartościowy, albo zalega producentowi. Daje go tobie, bo i tak nie miałby co z nim zrobić. Aby temu zapobiec informuj klienta o wartości prezentu.

Np.

“Wraz z telewizorem dostajecie Państwo głośniki o wartości 250zł”

“Wykupując uczestnictwo w konferencji otrzyma Pan bon na szkolenie o wartości 600zł”

Zapamiętaj:

Gdy dajesz gratisowy produkt podkreśl jego wartość.

Przeczytaj także: Produkt droższy sprzedaje produkt tańszy

Podziel się wiedzą!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn